Tuesday, February 23, 2010

Jag blir kvar

Ja det blir ingen ny blogg, började titta lite på wordpress.com men det var inte alls lika smidigt som blogspot.com och blogg.se har jag redan provat en gång förut.

Som de flesta redan vet har jag skaffat mig en ny telefon.... En Iphone.... Denna nya leksak borde inte få klassas som telefon för man blir som ett barn med en ny leksak.... Jag och barnen nästan slåss om att få använda den. Igår visade jag Christopher-Robin hur man laddar ner nya apps till den... Illa illa pojken fyllde ganska fort upp en hel sida med spel!!

1 comment:

Leo said...

Jag är ledsen att jag skrämde dig idag, det råkade bara vara en alldeles ovanligt bra dag med en lugn stund utan barn på fik med Tracy Chapman i högtalarna och då tänker jag såklart på dig <3 och alla liknande stunder jag delat med dig. Bamsekram!